در این وبلاگ نحوه استفاده کارایی و سنجش ها ی سمعک را ببینید

محل لوگو

از طریق انتشار شیب مثل مانع صوتی برای سمعک


ژنهایی که در درجه اول باعث فنو تایپ و ستيبولار می شود این لینک وقتی جهش اتفاق می افتد اثرات آنها از طریق بیانشان درمغز اعمال می شود . زنهایی که در این دسته قرار می گیرد .

Wnt 1/3 واحتمالا 2GBX باشد ژنهایی دیگر در گوش بیان می شود مثل HMX 2/3 که عامل نقص تقریباهم اندازه با wnt 1/3 است

فنو تایپ هر جهش چنین است که یک ساك کشیده می شود که ممكن است با بخش هایی از حلزون یا مجراي آندولنف ترکیب شده باشد . اثرات ژنهای دیگر از طریق بیان دراتوسیت اعمال می شود . و با وجود بیان متفاوت الگو موتاسیون صفر FGF 10 تاحدی شبیه موتاسیون صفر GBX 2 است .

اما آنها کانال های افقی ا از دست داده اند و تلاقی اتريكول و ساکول را نشان می دهند .

گیرنده FGF موشها Sacklik گوش رشد می کند تا حدودی شبیه Hmx2/3 home domain وفاکتور wnt موشهاست

عصب شنوایی سلول گانگلیون مارپیچی اطلاعات را از حلزون به ناحیه شنوایی در ساقه مغز انتقال می دهد وقتی سلول مویی پس از آسیب حلزون از بین می روند سیناپس ارتباطی بین سلولهای مویی و نورون

گانگلیون مارپیچی قطع می شود . سیناپس باید دوباره تشکیل شود تا شنوایی بعد از ترمیم سلولهای مویی به حالت اول برگردد. به علاوه کد های فرکانسی حلزونی ترمیم خواهند شد گر چه نورونها می توانند به سلولهای مویی در محل وفق یافته اختصاصی در حلزون متصل شوند این چگونه انجام می شود ؟

اما ترمیم نورون ساختار های بی نظیري را داراست که در ساخت مراحل دخیل است

یکی از نشانه های رشد نورون وقوع ساختار ویژه که Growth cone نامیده می شود .

Growth cone محل رشد Growingtip نورون و اتصال تعدادی زایده انگشتی مانند Filopdia است . در مدت رشد نورون Filopdia کشف شده است که سلولهای عصبی را احاطه می کند . مواد شیمایی خاص که برای رو برو می شوند وابسته است . filopdia می توانند رشد نورون را در جهت خاص راهنمایی کند و یا می تواند رشد نورون را متوقف کند .

Filopdia به دو نوع Guidance cues عکس العمل نشان می دهد . سطح ترکیبات شیمایی نورون در حال رشد و مواد شیميایی محصول که از محل خاص تراوش شده است .لایه مولکولی انتقال نورونهای در حال رشد به مکان خاص دنبال می کنند

منبع:

https://tehransafir.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b3%d9%85%d8%b9%da%a9/

  انتشار : ۷ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 5

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما