در این وبلاگ نحوه استفاده کارایی و سنجش ها ی سمعک را ببینید

محل لوگو

سبک ها و مدل های فوناک


تولید کننده سوئیسی فوناک در سال 1947 تاسیس شد و متعهد شده است که افراد را با فناوری نوآورانه شنوایی به احساسات و عزیزانشان وصل کنفوناکهمچنین در افزایش آگاهی و از بین بردن تابوها در مورد کاهش شنوایی نقش مهمی داشته است و متعهد شده است که تا "استفاده از سمعک به اندازه عینک و لنزهای تماسی ساده و معمول نیست" استراحت نکنید.

فوناک

پلتفرم جدید مارول به این معنی است که جدیدترین دستگاه شنیداری فوناک، بدون محدودیت تجربه صدایی غنی را با خرید سمعک فوناک برای شما رقم خواهد زد. در حالی که فناوری AutoSense OS 3.0 محیط گوش دادن را اسکن می کند و به طور خودکار سازگار می شود تا شما را با تجربه گوش دادن شخصی سازی کنید ، فناوری Binaural Voice Stream Technology پهنای باند صدا را به صورت دو طرفه پخش می کند. فوناک می داند که دو گوش بهتر از یک گوش است و این فناوری جدید شما را قادر می سازد تا از هر دو گوش خود برای شنیدن تمام صداهای اطراف خود استفاده کنید.

سمعک های واقعا نامرئی

متن ترانه اولین سمعک کاملاً نامرئی است که بدون برداشتن تا چهار ماه قابل استفاده است. اولین در نوع خود ، Lyric به عنوان "لنز تماسی برای گوش" شناخته می شود و ممکن است در طول روز حتی در دوش یا استخر شنا در مجرای گوش قرار گیرد. متن ترانه باید توسط شنوایی شناس در مجرای گوش وارد شود ، جایی که نزدیک به پرده گوش قرار دارد. برای افرادی که کم شنوایی خفیف تا متوسط ​​دارند ، Lyric یک راه حل شنوایی راحت و یکپارچه است که با کار با آناتومی طبیعی گوش ، صدایی با کیفیت بالا ارائه می دهد. برخلاف سایر سمعک های نامرئی ، متن ترانه برای کاهش صدای پس زمینه و بهبود صداهای با فرکانس بالا طراحی شده است. هنگامی که باتری به پایان عمر خود نزدیک می شود ، متخصص شنوایی سنجی Lyric را حذف کرده و باتری جدیدی جایگزین می کند.

سه مدل معروف فوناکسمعک های Audéo ، Virto و Bolero هستند که در سطوح مختلف قدرت برای پاسخگویی به درجات مختلف کاهش شنوایی در دسترس هستند. Audéo سمعک گیرنده در کانال است ، Virto سمعک داخلی قابل تنظیم است و Bolero سمعک پشت گوش است. هر سه مدل برای به حداکثر رساندن کیفیت صدا ، افزایش نویز پس زمینه ، افزایش گفتار به ویژه در محیط های چالش برانگیز ، کمک به شنوایی در ماشین و باد به استفاده کنندگان و همچنین به طور خودکار بهترین تنظیمات برنامه را بسته به محیط انتخاب می کنند.

سری سمعک های Sky B به طور خاص برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است. این سمعک ها محکم ساخته شده اند تا در برابر سبک زندگی فعال جوانان مقاومت کنند و درب های باتری ضد دستکاری داشته باشند. آنها همچنین در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند و با دستگاه های بی سیم سازگار هستند.

CROS B و CROS II

سمعک های CROS B و CROS II برای ناشنوایی یک طرفه طراحی شده اند. این سیگنال های صوتی را بین گوش شنوایی با میکروفونی که صدا و صداهای کنار گوش غیر شنوا را بلند می کند ، متعادل می کند. CROS ، مخفف Contralateral Routing of Signal ، ”این سیگنالها را به صورت بی سیم منتقل می کند. برای کودکان مبتلا به ناشنوایی یک طرفه ، Phonak سمعک راجر ارائه می دهد.

اطلاعات بیشتر

  انتشار : ۲۸ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 15

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما